.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Video: Prima mea experiență Graph Search

Azi-noapte, în jurul orei două-două și ceva, Costin de la Refresh întreba pe Facebok cine are și cum ni se pare noua funcție Graph Search. Eu o am acitvă de mai bine de o săptămână, dar nu am folosit-o, așa că m-am gândit să filmez toată povestea.

După cum o să observați la un moment dat, "vorbesc" și despre Usturoi, noul film al lui Groparu (Radu Băzăvan), pe care l-a scris și produs by himself, cum s-ar spune. Eu mă declar fan al ideii 100% transilvănene, și vă sugerez și vouă să dați like, share, click pe inimioară, toate cele, că ar fi păcat să nu primească niște donații de la americani.  Citiți mai multe pe blogul lui.

În concluzie, dragi prieteni de pe Facebook, e posibil să vă regăsiți mai jos (chiar și în 1080p):



Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob