.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Din tabăra #schiem

 (nu m-am putut abține să nu pun poza asta. Pentru că...inside joke)

 Articolele precedente:
- Un fel de inceputuri intr-o tabara de schi. [link]
- Doua luate cate trei [link]


Scriu retroactiv despre tabăra #schiem, căci precum spunea și Toma, programul numai relaxare nu a avut, ci am muncit pe pârtie cot la cot cu instructorii de la ora 10.00 până se stingea nocturna (uneori)

După cele șase zile de antrenament, toată aproape toată lumea a învățat să schieze în urma cursurilor ținute de Marius și Agahta. Este chiar amuzant și interesant cum în primele zile abia ne țineam echilibrul, nici nu știam să mergem cu clăparii și schiurile în picioare, iar la final, fiecare voia să ajungă primul la baza pârtiei, să facă fandarea cât mai amplă în cristiane, să se oprească din ce în ce mai brusc, și chiar să încerce să coboare pârtia fără bețe (cc Brylu).

Am pregătit două filmulețe. Primul, vorbește de la sine:




*Cei care au venit în locul lui Cosmin Tudoran: Pyuric şi Mugur Pătraşcu. O întâlnire motivantă și din care am avut de învățat cel puțin trei lucruri importante (povestim la momentul potrivit).

Iar al doilea este făcut în penultima zi din tabară, când Razvan a realizat un clip în slowmotion. Aici vreau să subliniez o gluma, sau ceva... S-ar putea să nu vi se pară amuzantă daca nu ați fost de față, dar eu tot o zic.

Era toată lumea în vârful pârtiei și se pregătea să coboare, gândindu-se "oare să ridic o sprânceană când trec prin dreptul camerelor, să îmi dau fesul jos, să încerc o scamatorie, să îmi deschid un Staropramen?"

- Bai Brylu, deci fii atent cum m-am gandit eu sa fac...
-  :|
-  Deci o sa-mi iau bețele în mână.. uite, le țin așa la subraț, no. Și când ajung acolo în fața camerelor, o să mă înclin așa, puțin în față. Știi tu, deh. Ai văzut la Andi Moisescu :D
- Copchile, nu cre...
- Nu, nu, o să fie bine, îti spun eu..  

Tot îi explicam băiatului ăla cu parul mare și barbă, (iar el nu mă credea), tactica de coborâre fără bețe...

- Rareș, da' ai grijă să nu dărâmi camera.
- Da, n-ai grijă

Iar la final, puteţi uita....

Sony HDR-AS15 - slowmotion from razvanbb on Vimeo.



P.S. În clip am folosit unul dintre aceste walkie-talkie-uri


#schiem, a fost prima tabără de schi pentru bloggeri organizată de Arena Platos cu susținerea Sony, Vodafone, Michelin, Staropramen, Ford, Perla Păltinișului și Buonavista.

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob