.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Conferinta TEDxYouth in Craiova


Printre altele, eu sunt si membru al unui club de voluntariat: Interact Club Craiova (ramura de tineret a clubului Rotary). In decursul timpului am facut foarte multe proiecte in Craiova si nu numai ( o mare parte sunt trecute pe site). Acum ne-am dorit sa facem un proiect nou, o conferinta TEDx in Craiova special pentru tineri, in care sa le prezentam si sa vorbim despre drumul in viata, idei de viitor si cum se pot dezvolta personal pentru o mai buna cariera.

Cine nu a auzit de TEDx? Oricare ar fi raspunsul, aveti ocazia ca Luni 3 septemebrie sa aflati sau sa experimentati una dintre conferintele cele mai apreciate pe plan international. Scopul nostru este să
încurajăm generaţia tânără să iasă din pasivitate, prezentându-le idei pe care le pot pune în practică pentru a se dezvolta, pentru a-şi descoperi pasiunile fiind activi în identificarea oportunităţilor de dezvoltare personală.

Pana acum ne-au iesit pasentele si am reusit sa punem pe roate proiectul la care va invitam mai sus. Am strans o mana de speakeri extraordinari si de la care avem multe de invatat. Pot enumera pe: Vlad Drăgulescu, Luisa Bălăban, Rodica Mixich sau Pop Sergiu Mihai. Mai multe detalii gasiti pe pagina evenimentului de pe facebook sau pe pagina Ted.

Astazi am primit si confirmarea, si tare ma bucur, ca poate ajunge si Chinezu, Cristian China Birta in offline. Cu ocazia asta reusim sa organizam pe repede-nainte si un blogg meet in oras. Autografele si berea la Braurei, ora 18.30 :))

Pentru inscrieri si detalii va raspund bucuros la comentarii.
Taxa este 20 de Lei.



Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob