.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Cantec de Gheata si Foc imi face cu ochiul

Update: Am pentru cine doreste vouchere cu reducere 50% pentru comenzi la editura Nemira :)

Update 2: Am citit primul volum si il recomand cu placere. Sa vina Inclestarea Regilor :)

Ultima serie buna de carti pe care am pus mana, a fost Millenium si am fost tare dezamagit ca autorul nu a apucat sa scrie decat 3 din cele 10 carti propuse. Eu sunt fanul seriilor literare. Inca mi-a ramas in cap de cand eram mic seria Harry Potter si placerea cu care incercam sa ma situez in universul povestit.

De curand am descoperit o serie, zic eu senzationala, si anume Cantec de gheata si foc. Este scrisa de George R.R. Martin, un autor american cu multe premii la activ, printre care si Ignotius, Hugo, Bram Stoker si World Fantasy.

Pana acum au aparut 5 carti din cele 7 care sunt in saga. Actiunea se petrece
intr-un tinut indepartat numit Cele Șapte Regate din Westeros  si urmărește trei fire narative principale, împărțite în funcție de geografie și participanți, printre care cronica unui razboi civil dinastic pentru coroana Westerosului este bine conturata.

Daorita succesului pe care l-a inregistrat, HBO a cumparat drepturile si a realizat un serial bazat pe prima carte din serie, "Game of Thrones", in romana tradus "Urzeala Tronurilor".

Regi, urzeala pentru tron, printesa exilata, secrete si crime puse la cale in cele mai marsave moduri,  mai multe rase, dragonii care scuipă foc si nu in ultimul rand iubiri si tradari... E musai sa am seria completa !

Ca incheiere, va las cu ce s-a scris in Booklist depre primul volum:

Martin atinge un varf absolut din punctul de vedere al tehnicii narative si al scenelor de actiune. Scriitura, imaginatia, impactul emotional si extraordinara constructie a universului sau presupun o noua definire a genului fantasy.

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob