.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Michael Phelps in echpa SportLocal la Triathlon Challenge


*Cum a fost la triathlon

In urma cu cateva zile am fost in Calafat la o tabara de vara organizata de Rotary Club Craiova; soneria telefonului intrerupe subit galagia generala de la masa de seara :))). Eram informat si apoi intrebat de Chinezu daca imi confirm prezenta la Triathlon Challenge. Raspunsul meu pozitiv m-a pozitionat in echipa SPORTLOCAL. Cate si ce echipe sunt? :


  1. Echipa SPORTLOCAL: Rares Cojocaru (inot) – Gabriel Ciobanu (bicicleta) – Florea Cristian (alergare)
  2. Echipa Bloggeritelor: Liliana Mercan (inot) – Elena Ciric (bicicleta) – Claudia Sofron (alergare)
  3. Echipa Bloggerilor#1:  Ionut Bizau (inot) – Kiss Laszlo (bicicleta) – Mihai Teodorescu (alergare)
  4. Echipa Bloggerilor#2: Florin Rusanu (inot) – Roxana Bursuc (bicicleta) – Cezar Vasile (alergare)
Cand ma gandesc la cei 750 m pe care ii am de inotat, ma trece gandul sa imi iau papucii in spinare si sa merg la strand sa mai dau cateva ture de bazin pentru a fi in forma maxima, sa fiu un mic Michael Phelps, si sa nu dezamagesc selectionerul, finantatorul si totodata "patronul" :)) echipei mele.

Ideea este ca fiecare blogger/bloggeriță va face o probă din cele 3, predând ştafeta colegului/colegei, în următoarea ordine: înot (750m), bicicletă (20km), alergare (5km).

Pe colegul meu de echipa, si anume,  Osain Florea Cristian Bolt, l-am cunoscut la Targu Mures, si nu mi-e frica. Stiu ca atunci cand vrea, alearga de-i sfaraie calcaiele; doar a facut ateltism cativa ani buni.

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob