.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

N-am murit

Incep sa scriu cu greu printre niste coji de portocala. Abia am gasit si eu ragaz si internet sa pot sa scriu cateva randuri de pe laptopul prietenului Cristi, caruia surprinzator, chiar ii merge stikul de net. Nu..n-am murit.  Chiar daca n-am mai dat nicio veste pe twitter, facebook, blog cu si despre Drumul Mingii (si nu numai) drum care astazi a incheiat vizita la Craiova, drum al mingii care astazi a avut doi bloggeri oficiali : Chinezu si Dragos  Sunt doar plecat din Craiova. Stiti voi vorba aia "familia e sfanta"

Acu', fiindca si rabdarea omului e limitata :)), fiindca si bateria laptopului ma anunta ca am pierdut un pic mai mult timp decat era necesar sa-mi verific mailurile si mesajele pe facebook, twitter, ramane sa va surez doar un Paste Fericit si cumpatat !

PS Va saluta DJ Lyw (o sa revin eu cu detalii) :))

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob