.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

La berarie cu "nește" bloggeri #2 povestiri

Aseara a fost una dintre cele mai faine seri de cand sunt eu in gasca 2.0.  Dumul Mingii si Chinezu au reusit sa ne stranga, pe noi, bloggeri craioveni si cu ocazia asta sa ne si cunoastem unii dintre noi.

La ora 17.45 intru in beraria goala. Era doar Chinezu la masa cu Nebunia. Ma asez in dreapta Chinezului si ii urmaream cum povesteau despre NewCastle (una dintre echipele de suflet ale lui Chinezu), despre santierele ce impanzesc orasul si despre Universitatea Craiova. Comand un ceai si incerc sa stau relaxat pe un scaun de lemn ce nu prea voia acelasi lucru. Doar ma stiti ca de fel nu sunt eu foarte emotionat, sau sa ma inhib, asa ca i-am povestit Chinezului despre echipa de handbal a Craiovei si despre faptul ca practic si eu acest sport.. Atunci pe usa intra Freaktunning, unul dintre baietii de la CraiovaForum. Incet-incet, am inceput sa vina tot mai multe persoane si la un moment dat eram la masa : Chinezu, Nebunia, Razvan-Neydamn, Blogatu, Freaktuning si Erso de la CraiovaForum , Iulian Fira, Dana, Oana, Lucian Marin (Bucurestean, prieten cu Chinezu, fundas in EchipaBloggerilor), Dragos Stoenica(fotograf si membru CraiovaForum) si Alin Mechenici.

Discutii au fost multe si faine. In 6 ore sa tot fie.. De la povestioarele lui Chinezu din campania DrumulMingii, din blogosfera, din viata sa personala, sfaturile sale si nu numai pana la intamplarile pe care le-au infruntat baietii de la Craiova Forum (cel mai mare si fain forum din Romania), cum au reusit sa se mentina 8 ani numarul 1 si despre primul server cumparat cu un pic peste 100 de milioane. Baietii sunt de nota 200.

In timp ce discutam, Chinezu a primit un apel. A vorbit si apoi ne-a zis: "Andi Moisescu m-a apelat. Ma intreba daca sunt la bere. I-am spus ca da si mi-a zis ca nu ma vede :))... Pai nuu, ca sunt in Craiova.". Mai era un fel de beermeet in Bucuresti organizat de Haineken, asa ca parca i-am fost si mai mult recunoscatori Chinezului pentru timpul pe care il petrecea cu noi.

De la una la alta, am vorbit si depsre ziarul Adevarul de Seara. Pot spune ca am reusit sa dau o gluma buna la care toti am ras. "Bai...zau, batranii astia care stau primii la coada pentru ziar, stau si ei dupa niste reguli si au niste responsabilitati. Sunt un fel de A-listeri"

Barfele din blogsofera nu au lipsit, evident. Am laudat, am discutat, am analizat si am subestimat o mare paleta de bloguri. Am vorbit despre aroganta pe care le-a facut-o Zoso celor din trusturile de presa, despre RoBlogFest ( Razvan Neydamn a povestit ceva despre BogdanAnghelina si a avut numai cuvinte de lauda la adresa lui), despre faptul ca e un mare avantaj sa fii din Bucuresti daca vrei sa fii blogger dar ca daca scrii bine si iti creezi o comunitate, poti sa fii un blogger foarte bun..mai greu ce-i drept.

Daca tot m-am intalnit cu Chinezu, am zis sa profit cat de cat (ceea ce ne-a sugerat si el vorbind despre RBF. A spus "Bai, cine vine la RBF si ma vede vorbind cu Zoso, Arhi sau mai stiu eu cu cine, poate sa vina oricand sa discutam, ca de-aia suntem acolo. Ma stiu cu Zoso de ani de zile, ne stim povestile, pe multi nu-i cunosc si mi-ar face placere") asa ca l-am intrebat ce e cel mai bine: Sa-ti faci un brand dupa nume si poza sau un nickname si un gravatar fancy-trancy. Mi-a spus ca acum inclina sa creada ca numele sunt mai recomandate deoarece am cam trecut perioada... si el ca si "Chinez" se gandeste sa implementeze ceva nou (nici eu nu stiu foarte multe, nici nu ar trebui sa stiu, asa ca ne oprim aici). Totodata, subiectul articolelor l-am pus in disctuie, dand exemplu pe FloreaCristian, pe care il citesc des si am aflat ca simpatia ce o am pentru el, o impartaseste si Chinezu.

Lucian(Erso de la CraiovaForum) are o pasiune pentru gatit. Ba mai mult, ne-a spus ca ii place sa inoveze si sa inventeze retete. :)). Primul meu gand a fost "Fa-ti blog gen Ebucataria.". Tot el mi-a zis, surprinzator, ca cica seman cu Liviu Varciu la moaca . Freza cred ca l-a influentat cel mai mult :)))

Acu-i acu'. De aseara, pe umerii mei planeaza o responsabilitate destul de maricica. Prietenul Razvan Neydamn a facut un pariu cu Blogatu cum ca eu peste un an o sa fiu "blogger mare". Nu am decat sa ma apuc de treaba si sa vedem la editia RBF 2012 ce iese.

Acestea fiind zise, las pozele si clipurile sa vorbeasca.
imi spunea despre pariu

























La final, ma vedeam mergand pe strada cu Chinezu si Lucian. Un indemn mi-a zis: Si vezi...tine-te de handbalul ala..
*Mult ai multe poze puteti gasi aici

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob