.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Finlanda: Ziua 3 (Rock Day

De data asta o sa fie scris mai putin dar o sa pun un video cu o familie de rockeri :)).
Azi n-am mai fost la scoala. Am chiulit oficial cu toata gasca :))> Am vizitat Turku, capitala europeana a culturii- cum a fost Sibiu acum cativa ani-/. Am plecat din Loimaa pe la 9 si am facut o ora- o ora juma' pe drum. La 4 am incpeut sa ne indreptam spre casa. . Am vizitat doar un muzeu arheologic si catedrala orasului....nu va dau eu mai multe detalii. Wikipedia ma salaveaza. Am fost si la un "mall", care de fapt era cam cat Mercurul (cine e din Craiova, cunoaste). Dau o bila neagra pt faptul ca nu avea multe bai. A trebuit sa ma duc la un restaurant care era la etaj si pe acolo sa ma invart, etc,etc.

Ne-am intors acasa si Samuel m-a luat in primire :))). M-am jucat cu el pe PS3 Call Of Dutty si NFS. Nu v-am zis ca Samuel canta la chiatara electrica si ca are o formatie. Ei bine, astazi a venit pe la el un membru al formatiei. Parca si doarme la noi... (sa vedem unde doarme ca nu share-uiesc cu el camera mea)..si s-au apucat baietii sa cante.

Ce a iesit puteti vedea mai departe. (Si seara inca nu s-a terminat)

P.S. Nu. Nu-mi cer scuze pentru ca eram obosit.. trezindu-ma in ultimele zile numai la 7 dimineata, stand cu fata intr-un vant (mai ales pe motor) si ca e aproape 10 seara; ca am mers in jur de 10 km prin tot Turku si prin mall. Numa' zic. A..da. Tre sa cumpar ceva de barbierit ori something.


Dupa ce au cantat, am facut un gratar in spatele casei. Am prajit carnaciori si guess what? Am avut salata cu lubenita. Wtf? Nu mai mancasem pepene rosu cu carnati. Chiar e interesant. Puteti sa incercati. Le-am povestit mai multe traditii din Romania. Si ei mi-au zis mai multe povestiri si traditii. Poate ca o sa le astern intr-o zi pe blog.
P.S 2. Doar ce am venit din sauna. E foarte tare. Nu ma asteptam sa+mi placa asa mult. M-am aruncat si in apa ( avea sub 8 grade). Deci diferenta de temperatura era in jur de 50 de grade ori mai mult...

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob