.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Un pas in fata astia cu IQ mai mare

La Omul Simplu si Florea Cristian a circulat o mica provocare pentru iq-ul ce incerca sa se reverse din mine. Totul se rezuma la un mic exercitiu de logica, simplu in opinia mea care-ti spune daca ai sau nu IQ-ul peste 120. Zice ca cica eu il am. L-am facut in jumate' de minut. Si eu sunt curios cati dintre cititorii mei or reusi sa rezolve aceasta problema.

Dacă 2 + 3 = 10, 7 + 2 = 63, 6 + 5 = 66 şi 8 + 4 = 96, atunci cu cât este egal 9 + 7?

Rezultatul de la 9 + 7 îţi va deschide fişierul asta

Te-aş ruga să încerci să rezolvi problema fără să te uiţi la comentarii înainte şi fără să cauţi răspunsul pe Google. De asemenea, dacă ai reuşit s-o rezolvi, simte-te liber s-o dai mai departe.

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob