.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Primul roman prezent in binecunoscutul ASOT anual: ANHKEN

Scris de Rareș Cojocaru. Preluat de la Fulgerica

Cum si eu sunt mare amator de trance, nu am putut sa nu preiau stirea.
Anhken, primul roman care a fost invitat la show-ul lui Tiesto: “Club Life” la “15 Minutes Of Fame", a reusit se pare in acest an sa sparga orice record romanesc si sa ajunga pe compilatia anuala ASOT prezidata de celebrul Armin Van Buuren.


Nu am decat sa-l felicit pe Petrisor pentru ceea ce a reusit si sa-i urez mult succes in continuare.

Uita-ti si mesajul ce i l-a trimis Petrisor lui Fulgerica, singurul din tara(in afara de mine) care mai scrie despre trance, si care a publicat in 2008 stirea despre Anhken.

Servus man,
Ai mai scris tu şpârle despre mine (defapt printre puţinii din ţară) şi cam de aceaa apelez acum la tine pentru puţin promo.
http://www.arminvanbuuren.com/news/2011/02/a-state-of-trance-2011-tracklist/
Am mai reuşit o premieră în muzica electronică românească (primul român pe deja legendarul ASOT anual), dar care încă o dată bănuiesc că o să treacă neobservată de autohtoni. Aşa că putin sprijin este foarte bine venit.
Numai bine,
Petrişor.

–Anhken

Piesa : Anhken – Always Look Back (Classic Touch)





P.S. Trebuie sa trag tare pana pe 18 Martie, cand se lanseaza caci am ramas un pic in urma (asot 493) :)

L.E. Promovarea acestei stiri este binevenita asa ca va invit sa preluati pe blogurile voastre sau sa folositi constiincios butoanele de twit si share.

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob