.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Intre timp...

Sa fie o saptamana, doua, de cand n-am mai scrijelit nimic ? Sa tot fie.
Nu mai tin minte exact in ce articol articol Achilianu spunea, foarte corect, ideea ca un blogger nu trebe sa isi ceara scuze, etc, pentru o pauza pe blog.

In fine.. Bai... daca omul nu mai are nimic intersant de spus, de ce sa scrie despre faptul ca a cumparat orez sau ca si-a taiat unghiile ? Eu daca as scrie asta, v-as jignii, zic eu. Nu de alta dar nu cred ca ati vazut pe la mine astfel de articol + ca nu sunt genul care scrie pe blog doar pentru trafic si trebe' sa-si faca norma in fiecare zi :)

Deci. Intre timp, am terminan si eu o carte(nu cred ca vrem sa ne fie pus sub semnul intrebarii "average reading scores", nu ?), un serial, am vazut un film (dupa respectiva carte...doar asa sa vad cat de mult e distorsionata povestea in movie), am mai inceput o carte si inca un serial. Mi-am mai aruncat un ochi pe ici si colo in blogosfera.... (photo)

PS. Ascultati melodia asta :D

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob