.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Dator vandut

Scris de Rareș Cojocaru

Sigur stim toti, sau aproape toti, acel sentiment de recunostinta, apreciere, chiar si admiratie pe care o purtam cuiva dupa ce acesta ne-a ajutat. Partea nasoala e ca la unii aceste sentimente si multe altele, ori apar doar dupa ce X i-a facut un favor, ori dispar imediat sau chiar nu apar de loc. Aici e cam grav. Unul dintre lucrurile ce ar trebui adaugat la Cele 10 Porunci ar fi nerecunostinta.

Nu sunt eu mare blogger, dar macar atat pot face pentru Omul Simplu. Dupa cum puteti uita, mi-am "cumparat" haine noi pentru blog, dar nu erau pe "masura" lui. Mai trebuiau croite pe ici pe colo. Cum bunul si vechiul proverb romanesc nu da gres, si anume "prietenul la nevoie se cunoaste", Irinel a facut in mare parte cam tot ce puteti vedea acum pe blog. Bine... tema este una de pe net, cu imbunatatiri, "adaugiri", m-am mai jucat si eu pe ici pe colo, cu un buton, cu o acadea, cu o maslina dar head-ul tot el l-a facut.

Acestea fiind zise, ma retrag la fel de subtil cum am inceput articolul, dar cu promisiunea ca ne vom reciti cat de curand.

Poza spune totul. Ma inclin. (Photo)

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob