.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Cum o sa castig un voucher

Scris de Rareș Cojocaru

Cum o sa castig un voucher pentru un ceas? ( Pai cu articolu ce urmeaza. Il scriu contratimp sa fie presiunea mai mare pe umerii mei.  Mai am fix 53 de minute sa il scriul, sa intru la Blogatu si sa-i las comentariu cu articolul.

Ceea ce va povestesc s-a intamplat acum 2 ani. Cica sa-mi cumpar un ceas.Imi place sa port ceasuri, Ceasuri de mana in special.). Mai avem eu vreo doua CEASURI , si nu erau facaturi ordinare, 20 de lei din targ, erau si ele, unul Doxa si altul Coss( rezista la 20 de m sub apa) dar cum schimbarile se fac de dragul schimbarii, ma hotarasc sa-mi cumpar ceva nou. Cum fac, cum nu fac, exact o facatura ( dar nu ordinara) ajung sa cumpar.

Pare simplu, nu ? Pai nu a fost.

Cel de la care trebuia sa cumpar ceasul de mana statea intr-un cartier mult indepartat de resedinta de lux a
subsemnatului. Atunci treceam printr-o perioada in care incercam sa experimentez ceea ce de foarte mult timp era trecuta pe lista " remind me later", asa ca apelez la minunatul tramvai craiovean. La dus, am fost cu un prieten ce se indrepta spre casa. El a fost cel care mi-a explicat cum sta treaba cu biletul si cum trebuie compostat. El, fiind sacal, mi-a sugerat sa nu-mi compostez biletul la dus, ci la intors. Bine..fie.

Ajung eu la locul cu pricina, caut blocul, intru, vad, cumpar. Plec ?

Da...plec intr-un final. Tramvaiul se lasa asteptat. Era ora 22.00 ( fix sau pe aproape). Imi spuneam "mama frate, am facut-o si pe asta... N-am mai mers cu tramvaiul de 10 ani (fara exagerare) ". Eram, daca nu euforic, cel putin incantat. Incantat da' nu prea ( asta aveam sa descoper un pic mai taraziu)

Intru eu in tramvai cu ceasul pe mana. Baiat constiincios fiind, merg sa-mi compostez biletul. Nu-i asa ca vi se pare banal? Eh..nu prea era banal. Introduc eu biletul (dar nu-l introduc bine) si incerc sa-l compostez. Nimic frate!!. Mai incerc. Tot nimic. Nu se auzea clicul acela. Nu era biletul perforat. In spatele meu mai erau 3 persoane care asteptau. Imi era rusine sa mai incerc. Mi-am zis " daca mai continui ma cred astia retardat", asa ca ma asez pe un scaun....aleatoriu. Merg una ?...nu, nu doua statii, pana la facultatea de mecanica.

Intra un nene si vine si-mi zice: "Biletul sau abonamentul"
Rares- Da. Uitati. Am bilet dar sa va explic de s-a intamplat. Efectiv nu mergea sa-l compostez. Puteti uita....
Controlor- Nu mergea sa-l compostezi, a? Bine stai asa
In capatul tramvaiului erau niste politisti. In spatele meu mai era un tip cu probleme legate de bilet si imi zice:
Un tip:- Hai, hai ca vine asta cu politistii.
 Eu eram nedumerit.
Rares- Bine frate. Si am zbughit-o pe usa.

Cum am coborat, usile sa-u inchis. Controlorul se uita la mine cu expresia emoticonului format din "doua puncte" + "bara" = :|. Eu ii radeam in nas.... eram asa impertinent; ma plimbam pe rondul ala de tramvai cu barnaul pe sus, pe principiul : "Voiai sa mi-l avariezi ? "

Facem abstractie de faptul ca am asteptat un sfert de ora alt tramvai, dar eram cu ceasul pe mana stanga, eram mandu.

Asta-i vinovatul

 P.S. Poate cu alta ocazie scriu si despre ceasul meu (de la bunicu') de buzunar. Da, din ala vintage cum avea "par example" Carol I ( sau cine vreti, din marea familie Hohenzollern).

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob