.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Ce as face cu 10 Euro ?

Am dat de blogul lui Refuzake, total strain de mine pana acum. Are un concurs in care pune la bataie 10 Euro. Ce tre' sa fac? Sa scriu ce as face eu acum cu 10 Euro.

Eu de fel sunt mai strangator. Adica nu prea arunc cu banii.(decat pe Calota, "pentru valoare"- nu luati in seama propozitia asta)  Tin minte ca am avut acum 2 ani juamte', stransi vreo 20 de coco....adica de milioane. Cu toate astea, acum am pus ochii pe niste ochelari de soare. Am eu boala pentru ochelarii de soare. Asa ca, pe langa 'jdemiile de euro stransi (Doamne-ajuta!!) astia 10 euro se pliaza perfect. Stiu ca v-am facut curiosi. Ce ochelari imi plac ? Pai aviatori are cam toata lumea. Caut ceva cu lentila dreptughiulara, ingusta sau foarte rotunzi...gen cei chinezesti.

Castigatorul o sa fie ales prin random.org, adica cine a dat de pomana mai mult, pe ala cade magareata.

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob