.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Alfabetul Blogosferei

Roxy  a pus la bataie o leapsa interesanta. Nici eu nu sunt mare amator de lepse... Nu de alta dar momentan mai am idei si am cam ce sa scriu + ca am mai adaugat un autor pe Blog ( Methadon care acum hiberneaza dar apare el).  Asta e una mai deosebita.Trebuie sa scriu bloggeri pe care ii cunosc/citesc in ordine alfabetica.

Achilianu, Blogatu, Carbonaru, Dojo, E-, Florea Cristian, Groparu & Grape, Hoinaru, I-, J- Kabuky, La o pizaa, Mnealui, Neydamn, Omul Simplu, Poorly Written Stupid Thoughts, Q-, Roxy Guzzy, Staupenet, The Good, The Best, The Worst, U-, Visurat, W-, X-, Y-, Zoso

Leapsa catre oricine doreste si i se pare interesanta (Eu am adaugat link. Roxy nu adaugase. Fiecre dupa cum il taie capu' ) :))

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob