.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Una mica despre CFR

Una mica asa din gatu' mainii:

Se spune ca asa cum incepi anul asa vei il vei si trece.La mine se presupune ca o sa calatoresc nu de alta dar si in ultima si in prima zi din an am fost pe drumuri.Va dati seama ca am apelat la CFR.Am umblat de unul singur prin trenurile patriei cu cartea bine stransa pe sold si fularul aranjat bine dinainte (pentru frigaraul din tren ).!

Era 31 decembrie.(nu ma intrebati ce faceam tocmai atunci pe tren).Inafara de mine,cativa rataciti mai populau personalu' ce se târa spre Craiova.Printr-o coincidenta,aveam carnetul de note(vizat) la mine.Nici nu mi-a folosit.
-Nasule n-am mai prins bilet.(si cu mana stanga,caci pe dreapta aveam inelul si nu stii cine ti-l gineste pe tren ii indrept o bancnota ce il avea intiparit pe Enescu).
-Foarte bine :D.

Reactia controlorului era cel putin de analizat.Sinceritatea lui era remarcabila.Incerca sa-mi spuna "Incearca sa uiti sa-ti iei bilet si data viitoare".Bine...fie,mi-am zis.

Din dreapta,cateva fasii de lumina se lungeau pe pagina deschisa a cartii si constientizam ca in curand voi da multe telefoane.(ce sa faci pe tren cand e intuneric ? ).

Uite,sar lejer peste noaptea dintre ani si ajung cu a noastra scurta povestire in jurul orei 13.00 in gara din Craiova in fata ghiseului 3 :
-Saru'mana.As dori si eu va rog un bilet pana la M. (imi vine sa casc).Uitati si carnetul.
      Ma deschid incet la fermoarul gecii si din buzunarul interior de pe partea stanga scot carnetul si i-l dau respectivei doamne mai mult sau mai putin incantate de prezenta cu care o onoram)
-Da..da-l incoace.(sta ce sta si mi-o da din prima asa..) .Nu se poate.!
-Ma scuzati ??
-Pai da ...nu e vizat ? 
-Nu,Nu.E vizat,vedeti.... dati coperta laoparte...in dreapta sus.
-Da baiatule dar e pe anul 2010.Trebuie vizat pe 2011.
-Doamna...suntem in 2011 de cateva ore.Credeti ca pot sa-l vizez acum.? Nu e nimeni la scoala de doua saptamani.
-Pai si eu ce sa fac ? .Biletul costa 10 lei.(se uita la ceas.Mai erau 5 min si pleca trenul)
-Bine doamna.stiti ceva...oricum CFR-ul este in faliment.Cu restul de pe biletul meu nu se rezolva nicio treaba.Este intr-o moarte inceta si sigura.Bine ..multumesc,o zi buna.!.o sa merg cu nasul.


Da..deci biletul era 10 lei(mare chestie....)Nu imi era de banii de bilet dar stiti ce se intampla? Cand stii ca ai ceva ce iti poate folosii tie sa-ti rezolvi o treaba parca nu te mai intereseaza cat de mare este avantajul obtinut ci doar te gandesti ca ai obtinut o "victorie" personala,o reusita.Asa suntem noi romanii.Incercam sa fentam sau sa profitam de tot ce putem.Eu cel putin...ma stiti,speculez in mod spontan :> :)).Sunt cel mai mare speculator.

Acum sa luam ce-a zis "tanti aia" de la ghiseu.Cred ca o durea incheietura,nu o fi  mancat destula salata de boeuf,nu o fi  fost piftia bine coagulata sau programul de la tv din noaptea dintre ani nu i-a priit si din cauza asta cred ca era asa flegmatica.

Sigur,intotdeauna daca vrei sa vezi specia umana in realitate,da-i unui cretin o usa sau o bariera sa o pazeasca si vei vedea cum arata de fapt Universul.Spune-i "bai asta..bariera e treaba ta". , "Deci eu am puterea sa ridic si sa cobor bariera asta?" ,"Da.!" ,"Pai v-ati dat dracu,sunt stapanul Universului".
Asa si cu functionarii,in general."Am eu puterea sa iti semnez sau sa-ti eliberez tie ceva? " pai da.."Pai gata..sunt zeu"

Si nici nu am vorbit despre conditiile CFR-ului si despre ce persoane umbla prin trenuri.Sigur cu alta ocazie.Prea mult din prima parca bate la ochi.Tot pe mai tarziu va mai zic poate cand eram in autocar,mergeam spre bunici si erau in spatele meu niste janghine cu manelele in telefoane(in sincron date de ziceai ca sunt G.Enescu + Voiculescu(violonistul)=Love)

Ma inlinc.Voie buna.!

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob