.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Pas inainte sau doar iluzie de moment ?

Cuvinte prea "mari" in tiltu ? Deh.. O sa incerc sa fiu scurt si cuprinzator.

Am spus ieri ca o sa scriu despre seara balului liceului.Tind sa cred ca cei din juriu au facut un exercitiu de imaginatie.Au vrut sa vada cum e sa incerce sa fie corecti macar o data in viata lor.

Am in mine o ura pentru cei ca ei.Cei ce voteaza dupa spranceana sau se lasa influentati de terte persoane."Daca as vedea pe strada murind de foame pe cineva ca respectivele slugi abjecte mi-as lua un scaunel din ala de pescuit cu 3 picioare si m-as pune langa ele mancand icre negre asteptand sa moara"(si asta o spune cineva mai destept ca mine).Simt pentru ei o ura la modul grav.Asa....din ficati .

E..n-am si eu o experienta in spate.Vorbesc din carti.Sunt paralel cu tot ce se misca in spatele unui bal de "succes" ..sau hai sa ne extindem un pic.In spatele fiecarei actiuni din Romania care are la baza un concurs.

Dupa balul de anul trecut am fost bucuros ca am descoperit un principiu(da..-principiu- cred e cuvantul cel mai bun) si anume -mai bine sa iti para rau de un lucru pe care l-ai facut decat de ceva ce nu ai facut"

Cei ce castigau  prin licee mai acu 2 ani...chiar si mai recent...erau de un grotesc dus la cote extreme.!

Miss si Mister C.N.Elena Cuza 2010


Gandul ca asta o sa devina un algoritm ar fi pur si simplu o utopie din partea mea.

P.S Cand ma uit acum la poza ma gandesc daca nu au fost cumva corecti doar in proportie de 50 %  sau au fost sub inlfuenta bauturilor alcoolice.
P.S.2 Ma bucur pentru Alexandra desi nu am avut si nu am nicio tangenta cu ea.(deh...unii se mai bucura si pentru succesul unora si insuccesul altora)
P.S.3 Muriti in chinuri.! BINE PA !

Ma inclin.Voie buna.!

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob