.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Cat de banala este o ora de religie?

...Nu prea banala .! Cred ca multi,la ora de religie,dorm,nu au nicio treaba,o considera doar o ora la care pot sa chiuleasca lejer.Eu,chiar si daca as vrea sa plec,nu pot.Sunt aboslut fascinat de profesorul de religie si de povestirile lui.Omu' e foarte destept si amuzant.Stai de drag la ora lui.

A dat si el o lucrare de control.Eu nu am mai auzit de lucrari de control la religie.I se pune decent o intrebare,pentru a vedea cum reactioneaza : " Domn' profesor,putem sa copiem ? " el-Da bineinteles.Pai ce sunt eu,politist ? " (si nu.. nu e debandata.). In timpul orei ,dumnealui : Taceti ma din gura sa o sun pe mama :| =]]

Ce intreabari a pus ?Uite cateva... Waaa :)) :


-De ce icoanele nu au o a 3-a dimensiune ? .What :| ? :)))..Bine..n-a.Raspunde tu la asta :|.
-Ce neaga un ateu ce nu cinsteste icoanele ?
-Care e elementul preponderent intr-o icoana ?
   Si acum o intrebare inspirata cred (raspunsul si mai inspirat) :
-Care e diferenta intre viclean si rau ?
   Raspuns la ultima intrebare :Cel viclean lasa impresia de bun.Cel rau nu vrea sa para altceva decat este.Cel viclean vrea sa influenteze prin aparenta...M-ati inteles ?

Alex Robert(Bote): ba ia fii atent
Alex Robert(Bote): ce scrisei in lucrare la religie
Rares: ce ?
Alex Robert(Bote): intrebare: care este diferenta intre viclean si rau?
Alex Robert(Bote): ghici ce scrisei
Rares-Nu stiu :)).ce ??
Alex Robert(Bote): pai ori suntem vicleni ori suntem rai
Rares-Ataaaaatt !! =))))))
Alex Robert(Bote): ma jur rase toata clasa

Imi veni in minte una dintre povestirile lui :))
Am vrut si eu sa merg cu copii dintr-o scoala la biserica,asa cum fac de obicei(arpopo.Noi cand mergem ? ) Si..toti : mergem domnu',mergem ! Jumatate s-au pierdut pe drum.Inca cativa s-au pierdut la fast-food.Am mai ajuns cu 3-4 copii si aia cand au vazut cum sta treba zi :haide-ti domnu' ca mergem si noi (:| .Pai ba vere,ori vi ori stai ca pu..(nici el nu a continuat).Doamne,era sa zic ceva obscen.
Dumnealui intr-un dialog:
Eleva :Dom' prof.,daca nu suntem fete mari in noaptea nuntii,e rau ?
Prof: Daca nu esti fata mare in noaptea nuntii,esti VARZA !!.

Intr-o zi ne aduce dumnealui niste carticele de biserica.Si ne zice : Ba...p'asta am citit-o in 13 minute..deh si voi acum,dupa cum va duce procesorul..

Ne mai alinta..: Desfranatilor..pacatosilor.

Am vineri ora cu el.Cred ca fac atunci un update la post.Pana una alta(coelgi),poate va mai amintiti voi :)).

Ma inclin.Voie buna.!

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob