.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Asta-i pofta ce-am poftit !


Ataaaat ! .Asta-i pofta ce-am poftit.

Dupa ce aici sustineam pe Alia in campania pentru alegerile Presedintelui liceului,iata ca a sosit rezultatul.Nu stiu,cred ca nu vad eu bine.Ce scrie acolo,in dreptul celor 532 de voturi ? A...Aham.da..Scrie ca Alia este pentru al doilea an consecutiv Presedintele liceului.

Acum in spirit de gluma...:)).Stiti ca s-a facut o lita cu bloggeri influenti.Cred ca la lista cu bloggeri influenti dintre adolescenti sigur ma baga astia :)).

Si cu asta basta..bam bam bam bam bam ! (cum ar zice nea jiji )

Muriti in chinuri.BINE PA !.

P.S.La anul candidez si eu.Sa vezi atunci campanie pe blog :)) si prin scoala.Eu fac ca la carte :cu bannere si cu lozinci.

Pana una alta,ma inclin.Voie buna.!

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob