.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Asa sunt eu

Titlu format din 3 cuvinte.Mari..ASA SUNT EU.

Abordez un subiect cu tenta personala, la ordinea zilei ce a iscat un (sa aleg cuvantul cel mai potrivit) "mini conflict" de natura sociala.Ceea ce o sa spun nu imi apartine in totalitate,ci unuia mult mai destept ca mine.

Ma intreaba lumea daca nu sunt prea scelerat.Posibil.Altii,de ce sunt asa arogant sau ironic.Asa sunt eu : neplacut si ironic.Ironia este unul dintre viciile mele.Cum unii au ca vicii fumatul, asa am eu ca viciu-ironia.Unii in schmib au ca viciu-prostia si vorbesc, credeti-ma pentru o singura data,fara sa ma raportez la o persoana/persoane anume.

Ce sa fac ? Asa sunt eu.Pot insa sa demonstrez de ce sunt asa.Adevarul e....
Stiti care e adevarul ? Nu mai pot.nu mai pot cu prostia.Cand intru in conflinct cu prostia,imi pierd mintile pentru ca imi dau seama ca prostia e uriasa si totala.In consecinta,n-ai cum sa te lupti cu prostia.N-ai cum.D'asta exista proverbul " cel mai intelept cedeaza ".N-ai cum sa te bati cu ea.Prostia este intordeauna tavalug.Te poti da din calea ei la o parte.Dar..io....deci problema nu e ca prostia ma zdrobeste,ca sigur nu ma zdrobeste.Problema mea ca e ca am alergie.Imi iasa alergia la prostie.(si la praf de casa.Stranut de 20.000 de ori).Si pentru ca sunt confruntat in fiecare zi (inclusiv pe blog) de cisterne de prostie,ma....inebunesc.


Acum nu vorbesc neaparat cu tine/dumneavostra.(fiecare isi alege apelativul),ci cu un prezumtiv interlocutor,asa cum sunt foarte multi cu care eu am de-a face in fiecare zi a vietii mele.

Stiti....blogul asta este unul personal.Adica intra oamenii si iasa daca nu le place.Eventual nu se mai intorc niciodata.Prieteni,aici nu e de voi credeti-ma. Am incercat sa nu jignesc direct o persoana in posturile pe care le scriu si cred ca mi-a reusit 100 % .Oricine se simte vizat de orice post pe care l-am scris nu poate decat sa banuiasca faptul ca ma refeream la el sau nu..Muriti cu banuiala (in chinuri).Uite...va propun ceva.Da.Voua,tuturor celor care intra pe blog si incearca sa submineze autoritatea mea.Faceti-va si voi un blog.Pentru mine e sufieient sa va puneti doar initialele (macara atat,sa fim seriosi...pe langa mine cel care imi dau si adresea) si pe acel blog sa scrieti "Rares este cel mai mare... ; este  asa si este pe dincolo ". Pe blogul asta sa ma jigntiti.Ah dar mie imi place sa fiu jignit.As completa cu refrenul ala "ah ah..apa de izvor".Dar stiti de ce spun asta ? Pentru ca eu o sa va raspund la afirmatii,jigniri si mai bine,la mine pe blog....ca vorba aia :-am blog sa fac ce vrea (acum sa bag una din top) deltoidul meu din el-.Tot timpul va voi da o replica mai buna.Ca o mai am pe asta cu vorba..cu "papagalu".Poate nu sunt la fel de bun ca voi in toate domeniile dar la asta cu "papagalu" cred ca sunt cu 3 clase peste.

Stiti...a facut Badea un filmulet cu el cum da la sac.Unul dintre comentariile cele mai votate de la filmuletul cu el este acesta : "De asta nu-l asteapta nimeni sa-l bata dupa emisiune".Cred ca o solutie ar fi sa fac si eu un filmulet cu mine.Am ideea asta de ceva timp.Cred ca o s-o pun in aplicare cat de curand pentru ca DA(si acum iar o sa aud "arogantule...ironicule...ptiu ptiu" ) sunt asa cum sunt.Am primit un comm care m-a amuzat la maximum.Am facut print :



Totul are legatura cu totul.Toti avem legatura cu toti si totul are legatura cu orice.

Incet,incet,tot mai multa lume isi va da seama ca totul are importanta si chiar daca aparent nu are directa legatura cu tine,indirecta,sigur,sigur are.Dar asta se va intampla in cadrul unui proces indelungat care presupune multa suferinta.

Bineinteles ca ma inclin.Da.Nu stiu daca am mentionat vreodata de ce am la sfarsitul unui articol aceasta sintagma.Pai ma inclin pentru simplul fapt ca te intereseaza parerea mea.Ca ai citit-o.Si pentru alte motive.In fine..

Voie buna.!

P.S.Simt nevoia de a adauga un citat al stimabilului Ciutacu ce zic eu,ma caracterizeaza : "Ştiu că-s arogant şi genial, dar îmi place să mi-o spună şi alţii. Oare o să mă iertaţi vreodată că-s cel mai bun? "

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob