.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Am ragusit !

Cred ca stim toti cum este sa ragusesti.Nu stiti cum este sa iei teapa si sa ragusesti in aceeasi seara.Pai va zic : placut ? never ever.Sa va povestesc cum a fost.

In seara asta am fost la Balul Bobocilor din Colegiul National Fratii Buzesti Craiova,cu doi dintre cei mai buni prieteni ai mei si cu prietena unuia dintre ei.Eu de obicei,incerc sa par cat de cat serios.(nu.:))..ca sunt serios si in restul timpului..) dar dupa cum au mai spus unele persoane despre mine,sunt si foarte "nebun".Initial am stat linisit,la loja cu S. ,A. si C. urmarind concursul de Miss.Stiti...ca la orice bal,se mai dau si premii.Mi-am pus in minte sa castig o geaca de la Musse.Ideea e ca nu mi-a reusit :))),cele doua incercari ale mele esuand dramatic dar "eroic" (am gasit oare cuvantul cel bun ?) Nu mai intru in detalii.Detaliile la cerere.

Asta pana sa vina Simplu pe scena.Eu fiind fan Simplu de pe la vreo 8 ani :-? nu puteam sa stau chiar asa si sa nu intru un pic in priza.M-am asezat frumos in randul 1 de langa scena si
am cantat de mi-au iesit ochii :)).Nu-i bai.Adica nu spun ca imi pare rau ca am cantat cu ei.Nuu...Adica n-a.Voce mai am ( zice doamna de muzica.Cred ca stie dumneaei ce stie.Sa nu o contrazicem va rog.),ureche muzicala am (am cantat vreo un an la orga si unul la acordeon...si inca mai cant ocazional ) , trac nu am,"spirit" am,chef de bațaiala am.Ce sa mai ? Toate atuurile pentru care Piticu m-a privilegiat sa cant cu ei o parte bunicica din melodia "Am bani de dat".

Si acum..teapa.

Am zis ca am cantat,ca am dat mana cu Piticu dar nu am zis ca l-am rugat pe Piticu sa imi dea una dintre mansetele(le purta pe cot..erau mai mari.Se numesc tot mansete .nu ? ) si a dat din ca afirmativ si mi-a facut semn ca dupa ce canta..in stape..Ataaat-am zis. Si acum nu stiu..zic si eu...de ce e bine sa stai tu ca om la coada sa intri in cabina lor de schimb pentru autografe/poze cand aia de la paza sunt destepepti de bubuie si baga inauntru fara nici o noima.Daca nu adopti atitudinea aia de a te baga in fata cu coatele..tot degeaba.Au plecat.Am ramas fara poza.Fara autogrraf..fara manseta lui Piticu.(Eh..mie imi place si sapca Omului negru dar am zis sa nu cad in nesimitire :]] )

Acum in spirit de gluma..:)) .Ma gandeam(si le-am si spus celor de la coada) "Bai vere..trebuia ei sa stea la coada sa le dau eu autograf si sa faca poza ei cu mine dar am zis ca a venit multa lume aici..si nu-i frumos.." ..=]] . Hai frate ca glumesc.Normal.

In principiu seara a fost bestiala.Baietii de la Simplu sunt extraordinari.Fac un show fabulos.

Si ragusit...si fara manseta,autograf si poza.Perfeect !

Ma inclin.Voie buna.!

P.S.Maine poate pun si niste poze.Parca vad ca cei de la 25 h nu le pun iar pe toate.

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob