.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Expozitie de fotografie-"Momente" de Soren Skov la Craiova(1)

Marti s-a deschis la Casa de Cultura "Traian Demetrescu" din Craiova o expozitie de fotografie a lui Soren Skov,o personalitate importanta a artei fotografice daneze,acesta fiind membru al Fotoclubului Esbjerg din Danemarca, al Societăţii Fotografilor Danezi (SDF) şi al Federaţiei Internaţionale a Artiştilor Fotografi (FIAP).

Prezinta 17 lucrări alb-negru, realizate atât în Danemarca, cât şi în Kenya, România şi una în Franţa („Luvru”), şi alte 23 color – de asemenea, din Danemarca şi România, dar şi din Cehia, Tunisia şi şase din Spania („Corrida”).

Am fost si eu....ca o mai am pe asta cu pozele.Prima data am fost ieri.Am iesit de la scoala si m-am dus direct acolo.Initial am intrat intr-o incapere in care erau 4 persoane si sortau niste fotografii tiparite.Acestea aveau sa fie subiectul unei viitoare expozitii(am avut de inteles putin timp mai tarziu).Am fost ghidat catre o alta incapere..(la subsol undeva...) caci nu acolo era expozitia pentru care venisem.Am coborat niste scari slab luminate intrand intr-o sala intunecata.In spate...la masa puternic luminata,conversatia in engleza a fost intrerupta pt putin de venirea mea...era un meeting.Am fost rugat sa revin a 2-a zi..


Azi am revenit.


Imi pare rau ..nu mai pot continua acum..... peronal reasons. :) .Duminica poate reusesc sa continui ce am inceput :).


mai adaug totusi 2 fotografii.. 














Ma inclin.Voie buna.!

P.S.Pana duminica sunt 3 zile(hai 2..). se pot schimba multe :).. pana atunci,conduceti cu grija...

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob