.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

DJ RAR Presents...

...A State of Trance with Armin van Buuren



Pentru cine nu știe,Armin are și el așa o emisiune.Pff..sanchi,a trecut de ediția 450 care a fost și celebrată cu fast.

Care e ideea?Nimic mai simplu.Energy is Trance...
M-am decis greu ce melodie să pun....una care imi place mie mult acum și care este promovată și mixata de AvB.



Vocalul e partea cea mai frumoasă.Cel putin mie așa mi se pare.Obsevati cum începe de la min 1.00

Sunt multe multe melodii ce ar trebui postate.Hai că mai pun una...



Da....Am down...ăăă vreau să spun cumpărat A.S.O.T 450.Cu tot ce s-a întamplat în cele 5 zile(Toronto,Ney York,Bratislva,Wroclaw) și are peste 4 gb.Mda...4 gb de muzică.

Pe la început ascultam în winamp un radio nemțesc.Și acum îl ascultt dar mai rar.Se numește Technobase.Așa ca next step a fost AvB.Știam de el ca persoana și ca DJ,dar nu prea îi dădeam atenție.Mai cumpăram de la Diverta(ca să fac și publicitate) cd-uri de muzică ,,Dj express,, și am mai continuat cu discuri de la Armada.Bine...mașina lui Lyw era ,,templul,, în care se definitiza concret preferința mea muzicală.Căpăta anvergura la care nu mă gândeam.Mda..și electric se mai ascultă în playlistul meu..alternat de cele mai multe ori cu techno. AA..:))) apropo de techno.Am să vă arăt în curând ceva frumos.(asta ca să dau și o notă de ..hm..suspans e mult spus...poate curiozitate)

P.S.1 Da.Dj Rar sunt eu....
P.S.2.Mai multe detalii la cerere
P.S.3 Ms.Șufy
P.S.4 In Trance We Trust...

Mă înclin,voie bună.!

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob