.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Sanitarul Excursionist

Astăzi am fost în excurisa câștigată la etapa Județeană a concursului Sanitarii Pricepuți.Excursia s-a desfășurat pe traseul Craiova-Pitești-Cetatea Poienari-Vidraru-Curtea de Argeș-Craiova și a fost sponsorizată de Crucea Roșie Dolj.

           Alături de Dl Prohasca la Vidraru..
Mai multe poze / informatii....
Pe lângă faptul că cele două castroane de cereale mâncate în grabă dimineață mi-au cam dat bătăi de cap pe drum,totul a fost O.K. Ne-am distrat. Compania Dl Prohasca a fost placută. A avut plăcerea să împartă locul de lângă mine în autocar....

POZE:             

            Cu echipa C.N. Elena Cuza Craiova.( galben -dn Prof.)-vidraru.
             De la stânga-dreapta.Alina,Oana,Daniela,Dn Prof,Roxana,eu .

La Cetatea Poienari(mă odihneam un pic după cele 1.480 de scări urcate)

Cet.Poienari vazută de jos

....și de sus


  Echilibristică...

Peisaj...


Vidraru  
  

Curtea de Argeș 

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob