.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Filelist sau IsoHunt ?




 
            ?







Cred că toți down....ăăă..voiam să spun cumpărăm un film când vrem să-l vedem,sau mergem la cinema :>.

Eu cel putin urmăresc de mult timp un serial/Tv Show Survivor și în ultimul timp m-am gândit să văd toate sezoanele mai vechi ce mi-au scăpat dar nu numai.Pe filelist cred că sunt puse vreo 6-7 sezoane...din 20,și acum vin cu sezonul 21.De folos....pentru un amator/începător.Dar eu deja vreau mai mult.Așa că am dat de un site ce vi-l recomand cu plăcere-isohunt. E foarte tare.Am găsit TOATE sezoanele Survivor într-un pac de vreo 95 Gb.

Care e ideea cu situl ăsta.? .....isohunt.are indexate 526 de situri din care tu poți face oricând download.Dacă vreți vă mai dau câteva detalii :D : are 108.039 torrente online, 139.116 trackers,1.3949.242 seeds,8.496.976 leechers. Interesant,nu?.filelist. de exemplu are mai putin de jumătate din torentele de pe isohun...are vreo 42.664.

P.S.1 AA...era să uit.Pe IsoHunt NU îți trebuie invitație.
P.S.2 Nimeni nu te poate face să te simți inferior fără voia ta
P.S.3 Voie bună/!

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob