.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Capitala modei s-a mutat la Craiova

       *2010
Seara trecuta s-a desfasurat in Craiova la Teatrul Licric "Elena Teodorini" Festivalul de moda Miss Royal Models Romania editia a V-a.

      FASHION SHOWS:
BLD BY EXCLUSIVE
TAKO FASHION(la care a participat si un bun prieten)
JUST FOR YOU
ELKA STYLE
LORENA TRICA
DALIA POLEAC
CLARA ROTESCU 
LOUIS DE GAMA-England. 

          Intre aceste showuri,s-a desfasurat Concursul de Miss Royal Models,cu fetele selectionate din mai multe orase din tara:Craiova,Iasi,Timisoara,Bucuresti,Targoviste,Pitesti,etc. 
        Am facut si eu niste poze cu un Nokia 5800 Xpress Music cu camera de 3,2,dar lumina nu ma prea avantaja:


Prezentarea concurentelor la Miss.

















Defilare...costum de baie



25H.:













Categoria Miss



Din Pitesti,castigatoare a unui premiu(ori de "cea mai buna imagine,sau ceva de genul asta) .data viitoare imi voi lua carnetelul de notite














Castigatoare cred la popularitate ,:))=)) cu raspunsul ei de geniu  la intrebare "Ce ai schimba in Romania" . sala era pe jos de raspunsul ei atat de alambicos gen Cristian Tudor Popescu( din 12 fete dintre care nu stiam cine ce va casiga,am refuzat sa imi incarc memoria cu raspunsu fiecareia)








Din categoria Fashion shows:





































 Categoria Miss(le mai alternez si eu categoriile)


Din Targoviste,castigatoare la sectiunea: " sa mai gasim un criteriu pentru care sa dam premii"....sanki,nu mai tin minte..



















Din Pitesti..idem sus..
.
.
.
dar stati calmi,vine acum "artileria grea"
.
.










LOCUL 2 (locul 3 nu a existat,a fost inlocuit cu unul dintre premiile de sus) din Timisoara.












 

LOCUL 1-CRAIOVA.











              
LOCUL 1-CRAIOVA.



















 






Mai multe detalii despre subiect,la cerere !.

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob