.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Aniversare,Protectie civila,Simpozion pentru gurmanzi si Interviu...toate in 12 h.

            Incerc sa mai fac un efort,desi sunt rupt de oboseala,sa pun pe "hartie" cele petrecute astazi.A fost cu adevarat o zi plina,din toate punctele de vedere.

            Astazi,20 mai,pe langa faptul ca este ziua de nastere a Mirunei(sora mea),pot spune ca am stat pe drumuri,si in asteptare in acelasi timp,toata ziua.
M-am trezit la 8.20 si am plecat la etapa judeteana a Concursului de Protectia Civila,care s-a desfausrat la Liceul Traian Vuia-Craiova.Am asteptam vreo ora pana sa vina si profu.Am dat cu echipa:Alina,Vali si Roxana ,3 probe: scris,si 2 probe practice:proba cu targa si proba legat la ochi..nu mai detalizez.Detalii la cerere.De',la proba a 3-a i-am lasat pe Vali si Roxana responsabili de continuarea concursului(decat 2 persoane intrau la proba)...eu ma indrpet cu pasi grabiti spre liceu.(maine este ziua liceului)
          Trebuia sa ajung la un Simpozion intreprins de clasele de a IX-a si a XI-a,cele de filologie intensiv engleza,fil.int. spaniola,si Stiintele naturii.Toate aceste clase au pregatit specialitati alimentare din traditia tarii pe care o reprezinta.Eu fiind pe stiinte,am fost in echipa de pregatire a alimentelor din Romania.Pe langa ceilalti care au pregatit sarmalutee,mamaligutaa,cozonaac,eu am venit cu gogsile luate in graba dupa un dus rapid.(Evident am trecut si pe acasa sa ma schimb dupa concurs de trening,sa fac un dus,etc).
Ajung eu la scoala,numai bine,doar ce se pregateau sa coboare de la amfiteatrul mic(sa-u vizionat filmulete,etc),pe hol fiind doar cei ce pregateau mesele cu mancare.Nici nu asezam bine mancarea,hop si "personalu' ".Am pus si cateva poze mai reprezentative..ha:



Eram toti la dezlipire. Haa...Bun cozonacul
                                                                         
                                                             




   
           
      Bineee binee Gino!!


           



 Te servesc cu o mamaliguta Cimino ? ! ))
         (scuzati cearcanele si fata mea de zombie,...de' bah :)) mi-am pierdut antrenamentul de trezit devreme)

      












             Toate bune si frumoase.Pot spune ca de la cei cu specilaitate englezeasca am macat un fursec foarte bun,si niste clatite(asa am inteles ca erau,desi voiam sa le zic .."Maa..tu ma pacali"...nu aratau a clatite romanesti)..mai tarziu afland ca se numeau Clatite Pufoasee..Sankii...zau..daca nu erau pufoase cred ca nu imi placeau,dar asaa....specificandu-mi,pot sa dorm linistit.
             De la cei cu specialitate spaniola(cu referire la Cimino) am gustat niste creveti calomea...buni creveti.Nici nu stiam ca sunt de la spanioli crevetii.Au mai avut si un orez Mexican.I-am intrebat :"Fratiioaree,de ce ii zice Orez Mexican,nu era mai bine Orez Spaniol...da' cica nu,mi-au zis ei mie ce influenta au avut spaniolii asupra Mexicului....frateeee..ma bagasera in istorie.Marog,bunicel orezu' + ca avea si lamie printre. Au mai avut astia  si un peste,o salata de cartofi(cred ca era)..Nebunie la ei la stand.Trecusem de cealalta parte a mesei :)) cu Ci.Ala isi luase castronu in mana,eu bagam la ghiozdan cu 2 fruculite ..bine,mai mult ne prosteam,da' asta e partea a 2-a.  :)) Aaa..aveau astia si niste dulciuri calomea,tot la fel niste fursecuri,marog..interesante...
            Nu pot sa nu spun si depsre standul/masa  la care erm eu.-Profil Romanesc-...Sa stiti ca si la noi a fos inghesuiala.Pe langa faptul ca la inceput am luat o sarma cu mamaliguta,sarmaua fiind rece,dandu-mi seama de ce si-au pus baietii din trupa Sarmalele Reci numele asta.Va spun eu!.Iti provoaca un fior pe sirea spinarii :)))..vaai...nu va recomand sa mancati sarmale reci. Trecand peste asta,am ajuns la cozonac.Cum vedeti si sus in poza ,eram PRO COZONAC :)). Pacat ca nu am apucat sa imi mananc din gogosi :)),am primit complimente din partea Doamnei Profesor de Romana.
       
           Ajungem si la sectiunea "Interviu".De fapt mai stam putin ca pe parcursul zilei suntem in jurul orei 15.30,pe coridorul scolii.Pana sa intru la interviu am mai asteptat asa vreo cateva ore..pana la 19.10.Am avut noroc,am stat cu 2 prieteni : Bote si Colce.muream daca nu erau...bine pe parcurs,s-a destins atmosfera..a fost show cu noi.Nu stiu de ce,am observat ca majoritatea persoanelor,a devenit fascinata de modul cum ma contrazic cu cineva(evident cu ceva in cap acea persoana,sa imi faca fata nu de alta :)) =))) ...aviz catalinei..te astept si alta data sa ne mai contrazicem)..,Bote spunand astazi : "Mama Rares :))...mie imi trbe 2 scaune intr-un colt al atlu al camerei,si sa va pun pe tine si pe Catalina sa vorbiti.Nu m-as plictisi 2 zile " ..Multumesc frumos pentru compliment...Nu are rost sa detaliez discutia...
           In sfarsit ajung sa fiu strigat de pe lista,si intru la interviu.Pac frumos,taote bune....pot spune ca pentru primul interviu,m-am descurcat bine....Acum imi dau seama de ce de fiecare data cand Mircea Badea intra in pauza de publicitate,ridica paharul cu apa sa bea.Frateee,dupa ce am vorbit in jur de 10-15 minute,mai mult eu,ca raspundeam la intrebari,aveam gatu ca de "Sherpe".Pot spune ca am trecut cu bine,si mi-am pus in evidenta atuurile :))  (catalina stiu ca pe parcurs ce citesti,ai dori sa ma contrazici :))..si ca sunt un lingusitor,ceea ce NU este adevarat :P ).
          Ma bucur ca am dat peste un diriginte destept,si care stie sa puna in evidenta calitatiile celorlalti.

P.S Domnuuuu Diriginteeee . In legatura cu ce am vorbit in birou la interviu.Raman la parerea ca decat a te confrunta cu un zid,mai bine il ocolesti;nu ca nu ti-e frica sau altceva,ci ca iesi mai avantajat.Sunt de acord cu ce ati spus despre Oltchim....( aici am ajuns dupa intrebarea "Ce as face,daca tot vreau eu sa studiez in strainatate,pentru a-i convinge pe ceilalti sa ma urmeze." ..a si se lega si de intrebarea " De ce ai venit in C.N."Elena Cuza".

P.S.2 Catalina.O sa iti aduc cartea de melodii de acordeon  frantuzesti,sa imi sutin ideea conform careiea la acordeon NU se canta manele.
       

Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob