.

Sustin proiectul ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

8 reclame dintr-un foc la ApropoTv

      O sa incep postul(desi asa ar trebui sa il termin,dar o sa il las pe Andi sa o faca) cu o expresie ce imi place la nebunie: Sunt Rares Cojocaru,ma inclin,voie buna!

     Nu v-am spus nu?Va spun acum.Sunt fan declarat ApropoTv si Andi Moisescu.La sfarsitul emisiunii,au o rubrica destinata reclamelor.Pana acum am vazut tot felul de reclame care mai decare mai inventive,dar am refuzar sa le postez.De ce?Pentru ca nu erau facute de noi.Erau ba' din State,(app,da-ti un search pe youtube cu numele George Clooney reclama Esprso.Genial omu') ba' de la nemti,etc,dar de la noi nimic,praf.
        Astazi(adica ieri,ca ora la care scriu este una tarzie in noapte,sunt deja in 17mai) am vazut rezultatul unei colaborari de exceptie intre Bogdan Naumovici si Radu Gabriel(actor fabulos ce joaca si la emisiunea In puii mei) si nu am ezitat a ma gandi daca sa o pun sau nu.Eul liric a framantat in mine daca pot spune asa,la interpretarea rolului,asemanotor cu cel al lui Amza Pellea(astept sa ma criticati gen " Uite si inteligentu' asta' ,veni el sa ne zica noua de Eul liric,mai are un pic si ne spune si vreo doua-trei sincope de logica).
        Surpriza a fost maxima.Pentru ca nu am fost intampinat doar de UNA BUCATA reclama.Nu tatii..ca la carte opt reclame.Am cautat pe youtube reclamele independente,dar nu le-am gasit,asa ca va pun inregistrarea de la emisiune cu partea ce ne intereseaza:





Related Posts with Thumbnails

Live Traffic Feed

Glob